Agus an scoilbhliain ag druidim linn, féadann bunú timpeallachta baile thacúil an-difríocht a dhéanamh in aistriú do linbh ar ais ar scoil. Taobh amuigh de ghnáthaimh a bhunú, is féidir le húsáid áiseanna foghlama agus súgradh céadfach cuidiú leis an méid a fhoghlaimíonn siad ar scoil a threisiú agus iad a choinneáil gafa. Seo roinnt leideanna maidir le conas is féidir leat tacú le turas foghlama do linbh sa bhaile.
1. Áiseanna Foghlama a Ionchorprú i nGnáthaimh Laethúla
Má dhéantar áiseanna foghlama a chomhtháthú i ngníomhaíochtaí laethúla is féidir an t-oideachas a bheith ina chuid nádúrtha de lá do linbh. Is féidir le huirlisí simplí cosúil le luaschártaí, agus cluichí oideachasúla ábhair mar mata, léitheoireacht agus litriú a threisiú. Má úsáidtear uirlisí simplí cosúil le litreacha maighnéadacha is féidir tascanna litrithe obair bhaile éigeantacha a dhéanamh ina n-eispéireas níos idirghníomhaí agus níos inláimhsithe do pháistí. Nó roghnaigh dordánaí freagraí chun an t-athbhreithniú baile a dhéanamh ina sheó cluiche tráth na gceist gan mhoill.
2. Cruthaigh Spás atá Cairdiúil don Chéadfach
Is féidir le spás tiomnaithe, céadfach-chairdiúil cabhrú le do leanbh díriú nó scíth a ligean níos fearr sa bhaile. Ainmnigh limistéar ciúin le soilsiú maith agus suíocháin chompordacha. Cuir san áireamh uirlisí céadfacha cosúil le rothlóirí fidget , liathróidí struis, nófeadáin céadfacha chun cabhrú le leanaí a bhfuil ionchur tadhlach breise de dhíth orthu chun díriú nó dí-chomhbhrú.
Ionchorpraigh gnéithe cosúil le dathanna maolaithe, uigeachtaí boga, agus cluasáin a chealaítear torainn chun seachráin a laghdú. Ba chóir go n-aireoidh an spás seo sábháilte agus fáilteach, ag spreagadh do pháiste chun dul i ngleic lena n-obair bhaile, nó mar áit le dí-chomhbhrú ón scoil, agus le hobair bhaile.
3. Súgradh Céadfach a Úsáid chun an Fhoghlaim a Atreisiú
Is bealach iontach é súgradh céadfach chun an fhoghlaim a threisiú agus do leanbh a choinneáil gafa. Is féidir gníomhaíochtaí cosúil le súgradh le Gaineamh Cinéiteach , tógáil le cré , nó iniúchadh coirníní uisce nó Gelli Baff a úsáid chun coincheapa mar chruthanna, uimhreacha agus patrúin a mhúineadh. Mar shampla, is féidir leat rudaí beaga a chur i bhfolach i mbosca céadfach ríse nó gaineamh agus iarr ar do leanbh cuardach a dhéanamh orthu, ag treisiú scileanna comhairimh agus sórtála ar bhealach spraíúil, praiticiúil. Bain triail as an Tacar Uirlisí Gainimh agus Uisce , Tweezers nó Gloine Formhéadúcháin mar uirlisí éagsúla chun idirghníomhú le hábhair agus gníomhaíochtaí céadfacha éagsúla.
4. Tacaíocht a thabhairt do Fholláine Mhothúchánach le Gníomhaíochtaí Meabhrach
Tá sé ríthábhachtach cabhrú le do leanbh strus agus mothúcháin a bhainistiú, go háirithe agus iad ag aistriú ar ais ar scoil. Tabhair isteach gníomhaíochtaí meabhracha cosúil le cleachtaí análaithe domhain, machnamh treoraithe, nó ióga chun cabhrú leo scíth a ligean agus athfhócasú a dhéanamh. Is féidir leis na cleachtais seo a bheith cabhrach go háirithe sula dtosaíonn tú ar an obair bhaile nó sula dtosaítear ar an leaba. Bain triail as na Cártaí Mindfulness seo , nó leabhair oibre mar The Unhurry Book , Unworry Book nó Express Your Mothúcháin Journal , chun cabhrú le roinnt cleachtais meabhrach agus machnaimh sa bhaile a thacú.
5. Iarrachtaí Luaíochta, Ní Éachtaí Díreacha
Ní gá treisiú dearfach a theorannú do rath acadúil. Tabhair luach saothair do do leanbh as a n-iarrachtaí, cibé an bhfuil siad ag cloí lena ngnáthamh, ag baint úsáide as áis foghlama nua, nó ag gabháil do shúgradh céadfach. Is féidir le luach saothair a bheith chomh simplí le ham súgartha breise, sneaiceanna is fearr leat, nó oíche scannáin teaghlaigh. Is é an sprioc dearcadh dearfach i leith foghlama agus féin-smacht a spreagadh, mar sin is smaoineamh maith é luach saothair a thabhairt do nósanna, comhsheasmhacht agus cloí le spriocanna a shocraigh tú le chéile, seachas méadracht rathúlachta. Bain triail as ár gcairt nó raon greamáin má tá roinnt acmhainní uait chuige seo.
6. Bíodh Kiddos páirteach san Ullmhúchán
Ar deireadh, ná déan faoin tábhacht a bhaineann le rannpháirtíocht na bpáistí san ullmhúchán a mheas faoina luach, rud a thugann mothú neamhspleáchais, muiníne agus smachta dóibh in am aistrithe. Is féidir cabhrú leis seo má piocadh amach a gcás peann luaidhe féin, pinn luaidhe dathúcháin nó buidéal dí. Is féidir leat ár gcuid bunriachtanacha um fhilleadh ar an scoil a bhrabhsáil anseo .
Tá súil againn go dtabharfaidh na leideanna seo spreagadh duit nuair a thagann an seomra ranga abhaile. Guím gach rath oraibh don bhliain acadúil nua!